fredag 28. september 2007

4 kommentarer:

  1. Dere er som gruppe for obskure. Liker dere det? Jeg vet jeg ville likt det.

    SvarSlett
  2. Hvis de emnene Tankepolitiet tar opp, og måten Tankepolitiet skriver om disse emnene på er obskure, vil jeg være den første til å melde min bekymring for tanke- og åndslivet i vårt lille land.

    :::M

    SvarSlett
  3. Jeg snakker om ugjennomtrengeligheten dere som gruppe har etablert. Jeg forstår konseptet, og det er et godt konsept. Objektivitet i sitt ytterste ekstrem. Men det gjør meg nysgjerrig på hvem og hva og hvor.

    For øvrig er innleggende veldig interessante. I mellomtiden kan du skru av alarmen.

    SvarSlett
  4. Da forstår jeg poenget bedre. Følg med! Tankepolitiet er på vei fra en periode med stillhet og inn i nye produksjoner.

    Alarmen kan vi dessverre aldri skru av. Den får gå videre, i det stille.

    SvarSlett