mandag 23. august 2010

Ny tid


Eit meir oppkonstruert namn skal du leite lenge etter
tida er kanskje noko av det meist uvesentlege du kan tenkje deg
Det er som villbringebær eller gras
Dei berre veks fram ut or ingenting
Ingen bryr seg om det, anna enn enkelte punkt i tida
Som når eit lite barn strekk handa ut mot eit bringebær, grip om det med neven, og knuser som den enklaste ting i verda.

Som når nokon blir glad i ein park
eller når ein grasklyppar har glømt nokre striper i ein plen

Tida er rimelig lite poetisk

Men av og til, når ein flyr gjennom tid og rom, så fester augo seg på noko som ein kunne tenkje seg å røre ved.

Eg kjørte i full fart
i ein bil på ein veg
Eg såg noko statisk i vegkanten
Ein lyktestolpe
Eg ville stanse ved han
Heldigvis er eg berre passasjer
Eg strekk handa ut mot han
Tida står stille her ute i vegkanten
Bilen susar vidare
ein liten del av meg blir igjen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar